Via Instellingen – Gebruikers is het overzicht te zien van alle gebruikers.
Je ziet achter de gebruiker direct of de activatie Actief is en/of Valide.
Actief en Valide
De gebruiker is geactiveerd en heeft gekoppeld met het e-mailadres waar ook de activatielink naar gestuurd is.
Niet Valide
Wanneer er een kruis staat in de kolom Valide, dan betekent dit dat er gekoppeld is met een ander e-mailadres dan het e-mailadres waar de activielink naartoe gestuurd is.
Door op het rode kruisje te gaan staan zie je met welk e-mailadres er wel gekoppeld is.

CORRECT: Geactiveerd (groen vinkje) + gekoppelde provider

NIET CORRECT
Geactiveerd (groen vinkje) zonder gekoppelde provider
Het activatieproces is niet volledig doorlopen of afgebroken. |
Actie: nieuwe activatielink sturen.

Niet geactiveerd (rood kruisje)
Actie: activatielink sturen.

Activatielink verlopen:
Een activatielink is altijd 24 uur geldig. Wanneer de activatielink van de betreffende gebruiker verlopen is klik dan op opnieuw activeren. De gebruiker ontvangt nu een nieuwe activatielink. Deze is weer 1 dag geldig.
Aanpassen e-mailadres:
Indien het e-mailadres aangepast moet worden selecteer dan ‘e-mailadres wijzigen’ via de 3 puntjes … achter het e-mailadres. De medewerker krijgt dan direct een nieuwe activatielink op het opgegeven e-mailadres. En kan dan opnieuw een koppeling met Microsoft of met Google maken.
Een gebruiker heeft minimaal één rol. Afhankelijk van de rol moet de gebruiker aan een vestiging of aan de groep(en) gekoppeld worden.